JAK DOSTAT SVŮJ PRVNÍ (NEJEN REKLAMNÍ) NÁPAD. MYSLETE INSIDE THE BOX!

@Byznys a kariéra
Masterclass
Věděli jste, že takřka 90 % všech reklam, jež sbírají ocenění za originalitu a kreativitu, můžete rozdělit do několika jednoduchých kategorií? A že tyto kategorie jsou ve skutečnosti techniky, které můžete uplatnit pokaždé, když sedíte nad prázdným papírem a žádný nápad ne a ne přijít? Nemusíte se chtít stát zrovna idea makerem z reklamky, ale pokud vás zajímá lidská kreativita, měli byste vědět, že nejlepší nápad nevzniká náhodou, ale systematicky a za určitých pravidel. My vám pomůžeme se ta pravidla naučit a dostat první skutečný nápad.

 

  • ✓ Troška teorie nikoho nezabije: vysvětlíme si, co je SIT a proč je dobré myslet inside the box

  • ✓ Popíšeme si 8 technik, jak ke kreativním zadáním můžeme přistupovat

  • ✓ Ukážeme si hromadu (a tím opravdu myslíme hoooodně) příkladů kreativních reklam, abychom jednotlivé principy demonstrovali v praxi

  • ✓ Na základě nově nabytých znalostí si zkusíte vymyslet vlastní reklamní kampaň


Martin vymýšlí a režíruje reklamy už víc než 25 let. A pořád to miluje. Po zkušenostech nasbíraných ve velkých síťových reklamních agenturách se rozhodl založit si svou vlastní. A tak v roce 2016 vznikl werk.camp, který se ze tří lidí postupně rozrostl na 30 a pomáhá značkám odlišit se a obstát na trhu. Martin je podepsán pod některými z nejvýraznějších českých reklamních kampaní, které pravděpodobně budete znát. Kvůli NDA o nich nemůžeme mluvit na internetu, ale přijďte na workshop a rádi vám je ukážeme. :-)

 
Místnost Místnost 02-118- Collaboration&Workshop room, WeWork, Národní Třída 135/14, Praha

Inspirátor

Počet volných míst: 0/0